Reforç escolar

l'eina.jpg

Dirigit a alumnes que necessiten un recolzament en els deures o en algunes matèries mes complexes.

La necessitat d’aquest recolzament deriva principalment a poder modificar els hàbits d’estudi i d’incorporar nous mètodes i eines d’aprenentatge, d’acord amb l’edat i el nivell de dificultat del curs. Els hi oferim un reforç i suport individualitzat amb eficiència i regularitat. Necessiten aprendre no nomes amb els continguts de l’escola sinó assimilar-los a casa.

Creiem que estem en situació de poder evitar el fracàs escolar amb l’anticipació adequada i el suport necessari.

OBJECTIUS:

Preparar l’alumne per aconseguir els coneixements necessaris per poder seguir el ritme de la classe i del curs marcat per l’escola.

A QUI VA DIRIGIT:

Va dirigit a alumnes des de 1r. fins a 6e. de primària i d’ESO, separats per nivells i en grups reduïts.

NOMBRE DE PARTICIPANTS:

El numero d’alumnes per grup serà mínim 4 i màxim 6, en funció del nombre de participants, es faran grups segons el nivell.