Sant i joiós Nadal!

L’escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell us desitja a tots els que formeu part de la nostra vida Sant Nadal ple de pau i els millors desitjos per al nou any!!
Sant i joiós Nadal!

Us facilitem link amb un vídeo nadalenc de la Coral de l’escola extensible a totes  les vostres famílies i amics:

Informació preinscripció curs 2024-2025

A la nostra escola ja estem realitzant entrevistes de forma INDIVIDUALITZADA. A partir d’aquest primer contacte i per aquelles famílies que ho sol·licitin a partir del proper 16 de gener cada dimarts fins el mes de març oferim unes visites a l’escola així com una jornada de portes obertes el dissabte 27 de gener.

En breu s’iniciarà el període de preinscripció per al curs 2024-2025.

El departament d’educació ha publicat les dates de presentació de sol·licituds de preinscripció:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
• Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març

NORMATIVA (pendent d'actualitzar segons el departament d'educació vagi publicant):

CONSULTAR PUNTUACIÓ PER PROXIMITAT

Portes obertes 2024

Durant tot l’any estem realitzant entrevistes i visites a personalitzades cada dimarts a les 17:15. El dissabte 27 de gener, d'11 a 13:30, celebrarem una jornada de portes obertes adreçada a totes les famílies. Us hi esperem!!
Portes obertes 2024

Enguany la jornada de portes obertes del dissabte 27 de gener coincideix amb la 1ª edició dels premis Avança:  un  nou projecte de l’escola que neix amb l’objectiu de destacar i reconèixer la bona feina feta pels alumnes de batxillerat, tant de Sabadell com del seu entorn. Aquest nou esdeveniment no només pretén celebrar l’esforç i la dedicació en la recerca, sinó que també vol fomentar la col·laboració i l’intercanvi de coneixements entre els alumnes i tot el teixit social de la zona per crear vincles de futur.