Portes obertes 2024

DIJOUS 18 GENER 2024

Durant tot l’any estem realitzant entrevistes i visites a personalitzades cada dimarts a les 17:15. El dissabte 27 de gener, d'11 a 13:30, celebrarem una jornada de portes obertes adreçada a totes les famílies. Us hi esperem!!

Portes obertes 2024

Enguany la jornada de portes obertes del dissabte 27 de gener coincideix amb la 1ª edició dels premis Avança:  un  nou projecte de l’escola que neix amb l’objectiu de destacar i reconèixer la bona feina feta pels alumnes de batxillerat, tant de Sabadell com del seu entorn. Aquest nou esdeveniment no només pretén celebrar l’esforç i la dedicació en la recerca, sinó que també vol fomentar la col·laboració i l’intercanvi de coneixements entre els alumnes i tot el teixit social de la zona per crear vincles de futur.