PLA D'OBERTURA DE CENTRE 2020-2021

DILLUNS 07 SETEMBRE 2020

Dijous 3/9/20 el consell escolar de la nostra escola, mitjançant reunió telemàtica, va aprovar el PLA D'OBERTURA DE CENTRE d'aquest curs 2020-2021.

El personal del centre, els circuits d'entrada, els materials de protecció/higiene i les declaracions responsables estan preparades per tal de fer aquesta tornada el millor possible i amb el màxim de garanties per tots els alumnes, de P3 a 2n de batxillerat.

Podeu consultar aquí el PLA D'OBERTURA DEL CURS 2020-2021

• Amb l’objectiu de reduir al màxim possible la ràtio per aula en el nostre centre hem decidit desdoblar també els cursos de P5 d’infantil, 1r i 2n de primària. D’aquesta forma des de P5 d’infantil fins a 4rt d’ESO tots els cursos quedaran distribuïts en 3 grups.

• Actualitzem els plans de neteja i de menjador que desenvoluparan empreses externes.

• Es reforça aquest pla de neteja amb una dotació extraordinària de 120h/setmanals de personal que desenvoluparà la funció de responsables d’higiene per vetllar que els espais més sensibles estiguin nets després de cada ús, garantir la correcta circulació d’alumnes i que tothom disposi dels materials de protecció i neteja necessaris en cada moment.

• El personal del centre es realitza una serologia en sang per tal d’oferir un inici de curs amb el màxim de garanties per tothom.

Aquest pla d’obertura aprovat pel consell escolar evidentment estarà condicionat  a les possibles actualitzacions de protocols i mesures que indiquin les autoritats en funció de l’evolució de la pandèmia. Un d’aquests protocols que encara resten pendents de publicació és el de les extraescolars esportives que impliquen competició amb altres escoles.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges