Reconeixement als alumnes que han obtingut les millors notes finals d’accés a la Universitat

DIJOUS 20 JULIOL 2023

Aquest dijous 20 de juliol en un acte al Saló de plens, l’Ajuntament de Sabadell ha fet un reconeixement als alumnes residents a Sabadell i escolaritzats a centres educatius de la ciutat, que han obtingut les millors notes finals d’accés a la Universitat.

Alumnes que han obtingut les millors notes finals d’accés a la Universitat

Per a aquest reconeixement, s’ha tingut en compte tant la nota de les proves d’accés a la universitat del 2023 com la nota mitjana de l’expedient acadèmic. En total 11 joves de la ciutat amb una nota d’accés superior al 9’3. D’aquests 11 alumnes, 3 són de l’escola Mare de Déu de la Salut: Joel Trapero, Marcel Mazariegos i Maria Arévalo. Enhorabona a tots els alumnes i les seves famílies per aquest reconeixement personal i acadèmic.