Diploma Dual - Academica

DIJOUS 10 GENER 2019

Amb l’objectiu de potenciar el batxillerat i promoure el multilingüisme des de l’escola, el nostre centre te signat un conveni amb Academica Corporation, institució escolar i educativa nord-americana que compta amb més de 200 escoles als Estats Units d’Amèrica.

Mitjançant aquest conveni podem oferir als alumnes que el proper curs cursaran 2n, 3r i 4t d’ESO o 1r de Batxillerat un programa privat de Doble titulació de Batxillerat espanyol i nord-americà.

Gràcies a aquest programa els alumnes podran estar matriculats a la nostra escola i simultàniament en un High School als EUA, cursant ambdós estudis alhora. El programa es realitza online. Els alumnes hauran de cursar íntegrament en anglès un total de 6 crèdits nord-americans, que, juntament amb la convalidació dels seus estudis a l’escola, els farà aconseguir, a més de la titulació obtinguda a la nostra escola, la titulació nord-americana de High School.  Podeu ampliar informació a https://www.academica.school/

Són molts els valors i els avantatges que aporta el programa Diploma Batxillerat Dual Internacional als alumnes. Es poden remarcar tres objectius principals:

• Immersió lingüística, en un entorn d’estudi i treball
  • Immersió tecnològica: 100% online, professors, plataforma, eines comunicacions, etc.
  • Immersió personal en la gestió, l’esforç, la responsabilitat, l’organització i la maduresa