Mecanografia

l'eina.jpg

Es evident la importància que te saber teclejar correctament. Alhora de fer un treball, passar els apunt, escriure una carta o tractar un text. Es per això que aprendre correctament mecanografia (memoritzar el teclat per poder teclejar amb tots els dits sense abaixar la vista per buscar les tecles) s’ha convertit en un objectiu molt important per guanyar temps alhora d’escriure en un teclat i poder destinar aquest temps guanyat a altres tasques.

OBJECTIUS:

• Memoritzar correctament el teclat, per poder teclejar amb tots els dits sense necessitat de mirar les tecles.
  • Un cop assolit aquest objectiu es treballarà la velocitat, assolint diferents pulsacions per minut depenent l’edat de l’alumne/a. No hi ha una edat ideal per aprendre però si es cert que quant mes jove es l’alumne/a, menys vicis adquirits té i més ràpid és l’aprenentatge.

NOMBRE DE PARTICIPANTS:

El nombre d’alumnes per grup serà mínim/màxim 8. En funció del nombre d’inscrits es realitzaran grups per edat i nivell.