Coral

coral.jpgEn aquest espai d'una hora setmanal, els nens i nenes tenen l'oportunitat d'iniciar-se i aprofundir en una educació més especialitzada en relació a les activitats escolars de cant. En el treball coral es produeixen un conjunt de dinàmiques a nivell individual i grupal que contribueixen a un desenvolupament més integral dels participants.

A nivell individual, tenen l'oportunitat d'aprendre tècniques de respiració, relaxació i posició corporal, tècniques de conscienciació, regulació i projecció vocal, tècniques d'audició, afinació i entonació i tècniques d'interpretació musical a través del propi instrument, com és el del cos i la veu.

A nivell grupal, aprenen a escoltar activament als altres i a interactuar cooperativament dins del grup, comprenent i autoregulant-se en pro d'uns objectius compartits. Aprenen a relacionar-se, a apreciar les capacitats dels altres i acollir les seves limitacions, a expressar-se i sentir-se atesos, etc. Tot plegat, a través de dinàmiques musicals i el seu llenguatge.

Ens adaptem al ritme de treball i a les capacitats de cadascú, ja que al final només es tracta de descobrir, desenvolupar i gaudir del món musical que cadascú porta dins seu, tot i que sí demanem el compromís i la motivació de voler treballar i treure'n bon profit a cada sessió. Per qüestions de desenvolupament, aconsellem ingressar a la coral a partir de 3r d'educació primària. A finals i en algun moment durant el curs, el grup coral ofereix una audició o concert més formal a portes obertes. Animeu-vos a participar de la coral de l'escola!

Felicitació de Nadal - Coral Escola Mare de Déu de la Salut