Procés electoral per renovar el consell escolar

DIMECRES 03 NOVEMBRE 2021

Amb la Resolució EDU/3043/2021,de 6 d’octubre (DOGC 13.10.2021), s’estableix el calendari i el procés electoral per renovar el consell escolar dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Les persones del consell escolar són escollides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Nombre de representants que es renoven  amb la present convocatòria:

Professors

Pares i mares d’alumnes

Alumnes (secundària)

Personal d’administració i serveis (PAS)

2

0

Al taulell informatiu de l’escola podeu consultar el cens, el procediment, el calendari i les candidatures presentades del vostre sector.

Com sempre, la vostra representació és molt significativa i us convidem a participar activament, ja sigui, presentant les vostres candidatures i/o venint a votar els/les candidats/es que millor us representin. Per presentar la candidatura ho podeu fer mitjançant correu electrònic a la secretaria de l’escola: secretaria@escolalasalut.com , li us trucarem per coordinar la documentació corresponent.

CALENDARI

RESULTATS