Inici del curs 18-19, nova web

DIMARTS 11 SETEMBRE 2018

Aquest dimecres 12/9/18 comencem el curs 2018-2019 amb els nostres estimats alumnes. Famílies i mestres ens retrobem a l’escola i l’omplim de vida!

Aquest dimecres 12/9/18 comencem el curs 2018-2019 amb els nostres estimats alumnes. Famílies  i mestres ens retrobem a l’escola i l’omplim de vida!

Enguany l’escola Mare de Déu de la Salut celebra el desè aniversari com a escola diocesana. Des del mes de setembre de l’any 2008, gràcies a l’esforç, constància, treball en equip i unitat de tota la comunitat escolar i sota la titularitat del Bisbat de Terrassa,  fem camí junts al servei de l’ensenyament d’infants i joves.

Aquest curs dins del projecte constant d’actualització i millora del centre tenim importants novetats: encetem una 3a línia a 1r d'ESO, hem actualitzat les instal·lacions d’ESO i el pati, oferim el Diploma de Batxillerat DUAL... i també inaugurem nova web, connectada a totes les nostres xarxes socials, com a un veritable vehicle de comunicació de la vida a l’escola i un punt de trobada de moltes generacions d’estudiants i famílies.

Aprofitem plegats aquesta nova oportunitat per donar un nou impuls i mirar al futur amb més il·lusió i energia.  Que la nostra patrona, la Mare de Déu de la Salut, ens ajudi ara i sempre.

F.Ortiz