Inici de curs 2017-2018 a les escoles diocesanes i parroquials.

DIVENDRES 01 SETEMBRE 2017

Divendres 1 de setembre Mons. Saiz Meneses ha presidit l’acte d’inici del curs 2017-2018 amb el professorat de les escoles diocesanes i parroquials del Bisbat de Terrassa. Enguany l’acte ha tingut lloc al monestir de Sant Cugat.

La Sra. Roser Àlvarez, delegada episcopal de les escoles diocesanes, ha iniciat l’acte. Mn. Fidel CatalánVicari Episcopal del Vallès Occidental, ha ofert una explicació històrica d’aquest meravellós monestir. A continuació Mn. Marc Aceituno, Arxiprest de Montcada, ha fet una introducció al lema pastoral d’enguany “Caminem amb Jesús” a través de la figura de l’apòstol Pere. Finalment el nostre Bisbe diocesà ha dirigit la pregària conjunta i ens ha encoratjat a fer una tasca compromesa amb les necessitats de la societat tot desitjant-nos una molt bona entrada de curs a totes les comunitats escolars.