Informació preinscripció curs 2021-2022

DIMECRES 03 FEBRER 2021

En breu s’iniciarà el període de preinscripció per al curs 2021-2022. El calendari previst per la Presentació de sol·licituds de preinscripció és: - Educació infantil de segon cicle i educació primària: del 15 al 24 de març de 2021 - Educació secundària obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021

El nostre centre seguint les Instruccions aprovades pel departament d’educació adaptarà el format de portes obertes a la situació epidemiològica i per garantir el dret de les famílies a la informació sobre el procés d’admissió, en condicions de seguretat sanitària.

Mesures organitzatives en modalitat presencial

- La presència de famílies s’organitza fora de l’horari escolar en grups de fins a 10 persones, acompanyades per un màxim de tres persones del centre .

- Es programaran les hores dels grups, de manera que s’eviti la presència simultània de famílies de grups diferents en els centres abans, durant i després de cada torn.

- S’organitzarà un sistema de cita prèvia per assignar torn a les famílies, de manera individual o fins a 10 persones.

- A l’entrada del centre, s’ha de prendre la temperatura a les persones visitants, i cal que es facin el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

- L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment.

- Es recomana no fer ús dels lavabos si no és imprescindible.

- El format de les visites serà el d’una reunió, que es farà preferentment a l’aire lliure. La visita dels diferents espais del centre es farà en el marc d’aquesta reunió.

- Cal mantenir en tot moment una distància mínima d’1,5 metres entre les persones participants a la jornada que no pertanyin al mateix grup de convivència.

- Abans i després de cada reunió amb les famílies es desinfectaran els espais utilitzats, especialment les superfícies de contacte (cadires, taules, poms de les portes, etc.).

- No es lliurarà  cap documentació en paper.

Seguint aquestes instruccions el nostre centre ja estem realitzant entrevistes telemàtiques de forma INDIVIDUALITZADA.

A partir d’aquest primer contacte i per aquelles famílies que ho sol·licitin s'organitzaran unes visites a l’escola, amb cita prèvia:

Tots els dimarts del 9 de febrer fins el 23 de març a les 17:30

Dissabte 20/2/21 amb torns de 12h a 14h.

(per tal de concertar visita a l’escola podeu contactar mitjançant  Tel.93 727 00 06 o e-mail: secretaria@escolalasalut.com )

INFORMACIÓ DEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ

CONSULTAR PUNTUACIÓ PER PROXIMITAT