I Jornades Científiques

DIMECRES 23 ABRIL 2014

Dijous i divendres, 24 i 25 d’abril inaugurem les I Jornades Científiques a l’escola Mare de Déu de la Salut. Aquest projecte, liderat pel departament de ciències de l’escola, implica a tots els alumnes del centre fomentant el treball científic a través de diverses activitats. Els alumnes podran experimentar com la ciència està present a les nostres vides quotidianes i ens omple de coneixement. Aquest projecte interdisciplinari ens fa la ciència més propera i afavoreix la cohesió i les relacions personals de tots els alumnes de l’escola.

Les famílies també tenen l’oportunitat de participar en aquestes jornades a través de:

-      Visita al “museu de la ciència” que amb molta il·lusió hem preparat als laboratoris de l’edifici nou. Aquest restarà obert als pares el dijous 24 d’abril de 17h a 18:30 h i el divendres 25 d’abril de 16 a 17:15 h. Allà trobareu una selecció dels treballs i projectes de caire científic que han elaborat els alumnes de tots els nivells de l’escola durant aquest curs.

-      “Tast científic” el proper dijous 24 d’abril a les 18:30 h. Durant el mateix, els alumnes de Batxillerat que han participat amb gran èxit a Exporecerca explicaran els seus projectes. Després, al saló d’actes, hi haurà una xerrada del Dr. Jose Luis Molinuevo, expert en neurologia que desenvolupa la seva tasca professional fent recerca puntera sobre la malaltia d’Alzheimer.

Esperem que ho gaudiu!

Cartell guanyador: Bernat Portabella (4t d’ESO)