Graduació de la primera promoció de Batxillerat de l’escola La Salut

DIMECRES 13 MAIG 2015

El divendres 8 de maig Mons. Saiz Meneses va presidir l’acte de graduació de batxillerat la primera promoció de l’Escola Diocesana Mare de Déu de la Salut, a la ciutat de Sabadell. L’acte va començar a les 21h. amb assistència de professors i familiars dels 13 joves que han acabat els seus estudis a l’escola. El Sr. Josep M. Alsina, Rector honorífic de la Universitat Abat Oliba va pronunciar una breu conferència, i el Sr. Bisbe felicità els guardonats i els animà a continuar la seva formació per tant de ser bons cristians i bons ciutadans, al servei del poble.