Fase Sector I - Futbet Extraescolar

DIMARTS 03 ABRIL 2018

L’EQUIP DE FUTBOL SALA BENJAMÍ DE L’ESCOLA GUANYA LA FASE SECTOR I REPRESENTARÀ A SABADELL EN UN CAMPIONAT ENTRE CONSELLS ESPORTIUS DEL VALLÈS OCCIDENTAL.

El passat dissabte 17 de març de 2018, l'equip de futbol sala benjamí de l'escola La Salut A, de 4t de primària, van guanyar el quadrangular de la fase sector, organitzat pel Consell Esportiu de Sabadell i disputat entre els primers classificats dels 4 grups, en que estan repartits els 37 equips (col·legis), que actualment competeixen en aquesta categoria.

El quadrangular es va disputar en un sistema de semifinals, decidides per sorteig, els guanyadors de les quals, van disputar una final. Els nostres jugadors es van imposar en la semifinal a l'escola Vedruna La Immaculada per un 7-4 enganyós, ja que en un començament s'anava perdent per 0-2. Va ser un partit molt emocionant i disputat, que es va arribar a posar empat a 4 a pocs minuts de l'acabament, però es va decidir finalment a favor de La Salut.

La final, també molt disputada al començament i amb el cansament del primer partit a les cames, es va posar més de cara, per guanyar-la la nostra escola, a l'equip AMPA-Taula Rodona, per un 6-2 final.

Aquesta victòria permetrà la representació de Sabadell, per part de la nostra escola, en un campionat entre consells esportius del Vallès Occidental, que es disputarà el proper dia 12 de maig del 2018.