Cloenda III Fira de les Ciències

DIVENDRES 21 DESEMBRE 2018

Divendres 21 de desembre es realitza cloenda de la III fira de les ciències de l'escola Mare de Déu de la Salut.

Aquestes darreres setmanes del trimestre els alumnes, des de 1r a 4t d’ESO,  han gaudit d’un ampli ventall d’activitats i projectes de caire científic, tecnològic i humanístic, amb l'objectiu d'estimular i difondre el treball cooperatiu entre els joves.

Els objectius de la Fira de les Ciències són:

-        Difondre les pràctiques científiques quotidianes entre els alumnes i pares.

-        Incentivar els alumnes en la recerca i l’elaboració d’un treball d’investigació seguint la metodologia científica a totes les disciplines. Es pretén que els alumnes, a l’hora de fer el seus treballs, es plantegin preguntes, elaborin una hipòtesi i que a partir de les observacions, les dades obtingudes i l’anàlisi d’aquestes, arribin a unes conclusions.

-        Impulsar les habilitats comunicatives, d’argumentació i d’ús de les noves tecnologies en l’alumnat, donant a conèixer el resultat del treball a la comunitat educativa.

-        Promoure el debat fent veure la transversalitat de la realitat científica dins de la nostra societat.

-        Fomentar la interdisciplinarietat dels grups de treball per fer entendre la importància del treball en equip i les habilitats comunicatives i discursives.

-        Fomentar la cooperació entre ells.

-        Crear una comunitat que inclou joves i adults amb un interès per la ciència, la tecnologia  i les humanitats i a la seva divulgació