Cloenda curs 2016-2017

DIVENDRES 18 AGOST 2017

Divendres 30 de juny va tenir lloc al santuari de Queralt el final de curs de les escoles de la Fundació d’Escoles Diocesanes i Parroquials de la Diòcesi de Terrassa.

Durant el matí els professors i personal no docent de les escoles Ramon Pont de Terrassa, Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí i Sant Lluís Gonçaga de La Garriga, han fet una visita al santuari.

Al migdia el Sr. Bisbe s’ha fet present al santuari on hem fet una pregària sota el lema d'aquest curs 'viure per estimar' . Finalment ha felicitat a tot el personal i els ha desitjat un bon estiu.