Certificació Escola Multilingüe

DILLUNS 26 OCTUBRE 2015

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya ha lliurat el segell d’Escola Multilingüe a la nostra escola. Aquesta certificació s’atorga a les Escoles Cristianes que demostrin l'aplicació d'iniciatives multilingües diverses amb creativitat i eficàcia en el marc d'un projecte lingüístic estructurat i coherent, i esdevé una garantia d'innovació, qualitat i seguiment del projecte multilingüe.

Des de l’escola volem us donem les gràcies i felicitem a tot l’equip humà (professors, alumnes i famílies) per l’assoliment d’aquest reconeixement que ens ha de motivar a continuar treballant en aquesta línia.