Canvi denominació titularitat: FUNDACIÓ ESCOLA I VIDA

DIMECRES 20 GENER 2021

Aquest any 2021 la nostra entitat titularitat, la Fundació d’escoles Diocesanes i parroquials del Bisbat de Terrassa (titular de les escoles: Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Mare de Déu de Montserrat de Rubí, Sant Lluís Gonçaga de la Garriga, Ramon Pont de Terrassa i Llar d’infants Nou Patufet de Cerdanyola) realitza un canvi de denominació: a partir d’ara el nou nom serà Fundació Escola i Vida.

Pensem que aquesta nova denominació recull d’una manera més intuïtiva i profunda la finalitat del nostre treball educatiu: “educar per a la vida”. Preparar als infants i joves per al futur i portar a terme una educació integral que abasti totes les dimensions del ésser humà: física, intel·lectual i afectiva. Educar en el respecte, el servei als altres, col·laborar en la construcció d’un món més just i respectuós amb el medi ambient.” Com afirma el nostre bisbe. L’escola desenvolupa les facultats intel·lectuals, possibilita l’accés a la cultura, prepara a la vida professional, ensenya el sentit dels valors i dels criteris rectes, fomenta la relació interpersonal, la socialització, la convivència i la tolerància.”(Carta Pastoral Mons. Josep Àngel Saiz Meneses).

Aquest canvi formal el veuran reflectit a partir d’ara en tota la documentació que es genera des de l’escola sense que a nivell funcional els afecti en res.

Renovant el nostre agraïment per confiar en nosaltres i el nostre projecte educatiu, rebeu una cordial salutació.

Sra. Roser Álvarez
Delegada Episcopal Escola i Vida