Cantada de Nadales Fundació Escola i Vida

DILLUNS 12 DESEMBRE 2022

El dilluns 12 de desembre va tenir lloc la IV Cantada de Nadales dels alumnes de les escoles dela Fundació Escola i Vida, un conjunt d'escoles diocesanes i parroquials de Terrassa. Fou a la parròquia de Sant Cristòfol de Terrassa i contà amb la presència del Sr. Bisbe.

Dilluns 12 de desembre a la parròquia Sant Cristòfol de Terrassa, amb la presència del Sr. Bisbe de Terrassa Mons. Salvador Cristau,  s’ha celebrat el concert de Nadal de tot l'alumnat de 3r de primària de les escoles de la Fundació Escola i Vida (Sant Lluís Gonçaga de la Garriga, Ramon Pont de Terrassa, Mare de Déu de Montserrat de Rubí i Mare de Déu de la Salut de Sabadell . Les famílies dels alumnes han gaudit d’aquesta emotiva actuació.