Cadena solidària

DIMECRES 21 DESEMBRE 2022

Dimecres 21/12 com a cloenda del trimestre tots els alumnes i professors, des d’infantil a Batxillerat, hem fet una cadena humana solidària fins a Càritas Diocesana per donar materials a les persones més vulnerables, especialment els nadons. Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra generositat, un regal construït entre tots!

S’acosta el Nadal i en aquests dies volem recordar a les persones més vulnerables,  especialment els nadons.

Tal i com ens diu el lema d’enguany “Tu tens la clau”; des de l’escola hem col·laborat amb una campanya de recollida voluntària de:

• BOLQUERS TALLES: 3-4-5
  • TOVALLOLETES DE NADONS
  • SABÓ DE NADONS
  • OLIS I CREMES DE NADONS
  • ESTRIS: tisores per tallar ungles, xumets, discs de lactància, mugroneres, colònia, “suero” fisiològic

També s'han donat aliments nadalencs o de primera necessitat (arròs, llegums, conserves...)

Així mateix s'ha pogut efectuar una aportació directament mitjançant la web de Càritas. https://diocesanaterrassa.caritas.es/

VIDEO RESUM