Benvinguts a l’espai facebook de l’escola Mare de Déu de la Salut

DILLUNS 30 SETEMBRE 2013

Us donem la benvinguda a espai facebook de casa vostra, la nova escola diocesana Mare de Déu de la Salut a la ciutat de Sabadell.

L’objectiu principal de la nostra escola és educar persones íntegres amb un sentit cristià de la vida, que puguin desenvolupar totes les seves capacitats personals, intel·lectuals i socials, i que forgin una voluntat que els faciliti assolir aquells objectius que lliurament es proposin.

Des del 3 de setembre 2013, gracies a l’esforç, constància, treball en equip i unitat de tota la comunitat escolar i sota la titularitat del Bisbat de Terrassa,  disposem d’unes noves instal·lacions que ben segur ens ajudaran a desenvolupar-nos i créixer d’una forma excel·lent. Nous espais, aules, patis, capella, biblioteca, laboratoris, gimnàs, cuina i menjador...

Una comunitat escolar que vol continuar essent reconeguda a Sabadell i a les poblacions veïnes  per la seva:

-          qualitat educativa

-          la constant actualització

-       i pel seu caliu humà basat en un tracte familiar, on el centre de la nostra acció és sempre l’alumnat

Estem convençuts que l’educació integral de persones amb un sentit cristià de la vida és posar els fonaments d'una societat millor. Per afrontar aquesta nova singladura comptem amb tots i cada un de vosaltres per continuar fent camí.

Aquest curs, dins del projecte constant d’actualització i millora del centre, també inaugurem aquest espai al facebook com a un veritable vehicle de comunicació de la vida a l’escola i un punt de trobada de moltes generacions d’estudiants i famílies.

Aprofitem plegats aquesta nova oportunitat per donar un nou impuls i mirar al futur amb més il·lusió i energia.  Que la nostra patrona, la Mare de Déu de la Salut, ens ajudi ara i sempre.

F.Ortiz