Acte d’inici de curs de les escoles diocesanes i parroquials del Bisbat de Terrassa

DILLUNS 02 SETEMBRE 2019

Dilluns 2 de setembre Mons. Saiz Meneses ha presidit l’acte d’inici de curs de les escoles diocesanes i parroquials del Bisbat de Terrassa (Llar d’infants nou Patufet de Cerdanyola, Ramon Pont de Terrassa, Sant Lluís Gonçaga de La Garriga, Mare de Déu de Montserrat de Rubí, Mare de Déu de la Salut de Sabadell).

L’acte ha tingut lloc al Casal Popular de Rubí, seguit d’un dinar de germanor a l’escola Mare de Déu de Montserrat, que celebra en aquest curs el centenari de la seva fundació.

S’ha presentat el lema pastoral d’enguany que és: “Instruments de la Teva Pau”. El Sr. Bisbe ha animat els mestres i professors a impregnar-se de l’estil de Sant Francesc i cercar identificar-se amb Jesucrist.