Diagnosi

Eines utilitzades en la diagnosi

L’informe de centre SELFIE aplega les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara.

La informació recollida a SELFIE ofereix al centre una instantània de quin punt es troba actualment en relació amb l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals d’ensenyament i aprenentatge.

Els resultats de la  SELFIE  serveix de base per identificar i analitzar les fortaleses i les debilitats i crear un pla escolar en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per donar suport a l’aprenentatge.

Aspectes destacats de la diagnosi

S’han pogut obtenir els resultats d’aquesta diagnosi gràcies a la participació d’un 100% de l’equip directiu i del professorat, així com de més d’un 85% de l’alumnat. En diagnosis posteriors, s’integrarà també les aportacions de les famílies en aquest àmbit.