Política de privacitat

L’objecte d’aquesta política és regular el tractament de dades que realitza l’Escola Mare de Déu de la Salut de les dades que pugui recollir en el seu portal web.

1.- Identitat del responsable del tractament

El responsable del tractament de les dades personals recollides als portal web de escolalasalut.com és:

Escola Mare de Déu de la Salut

C/Latorre 70-90 08201, Sabadell

2.- Finalitat dels tractaments de dades.

Les dades subministrades a l’Escola Mare de Déu de la Salut per diferents mitjans, formularis de contacte, enquestes o procediments utilitzats durant la recollida es realitza d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades i amb l’única finalitat de prestar el servei que es sol·licita.

En cap cas es duran a terme decisions automatitzades a partir de les seves dades.

L’usuari subministra les seves dades de forma voluntària en tot moment i essent informat de l’ús i el tractament que se’n fa. Tota la informació que facilita l’usuari ha de ser veraç. L’usuari és l’únic responsable de les manifestacions falses o inexactes que realitzi i del perjudicis que causi a l’Escola Mare de Déu de la Salut o a tercers. L’Escola Mare de Déu de la Salut es reserva el dret a excloure dels serveis a tot usuari que hagi facilitat dades falses, sense perjudici de les altres accions que procedeixin en Dret.

3.- Presentació de reclamacions

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (www.apdcat.cat) és l’Organisme Supervisor que vetlla pel compliment de la legislació de protecció de dades a l’Administració Pública Catalana. Si es considera que l’Escola ha incomplert algun dels preceptes establerts en aquesta normativa s’hi pot dirigir per tal d’interposar-hi una reclamació.