Kiva Spain

KiVa és un programa de prevenció de l’assetjament escolar desenvolupat per la Universitat de Turku, Finlàndia, amb finançament del Ministeri d’Educació i Cultura de Finlàndia. L’eficàcia de KiVa s’ha provat en estudis científics rigorosos que demostren que el programa redueix considerablement els casos d’assetjament. El curs 2018-2019 l'escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell va implantar aquest programa de convivència. Actualment hem estat reconeguts amb la categoria PREMIUM dins del període setembre 2021 - juny 2023.

KIVA

La nostra escola està adherida al projecte Kiva, el programa número 1 contra l'assetjament escolar.

Kiva és el prestigiós programa contra l'assetjament escolar desenvolupat pel Ministeri d'Educació de Finlàndia l'eficàcia ha quedat demostrada en rigorosos estudis científics. Ha estat avaluat en assaigs extensius controlats amb més de 30.000 alumnes d'intervenció i 30.000 de control i s'ha demostrat que el programa redueix de manera molt significativa els casos d'assetjament. A més, els seus efectes positius s'han estès a una major motivació i millors resultats acadèmics. Després implantar-lo en el 90% de les escoles finlandeses i haver comprovat la seva alta efectivitat, el seu èxit s'ha traslladat a països de tot el món: Suïssa, Holanda, el Regne Unit, França, Itàlia, Nova Zelanda, ... i ja està disponible per a la nostra escola.

Podeu ampliar informació a:  http://www.kivaprogram.net/spain

Aquest programa ha inclòs una formació del personal de l’escola i el treball amb una sèrie de materials didàctics.

El nostre equip des de l’acció tutorial treballa el projecte i s’actualitza amb diferents recursos i webinars compartint els seus coneixements i experiències.

Guia per a les famílies