Uniformes, bates i roba esportiva

Uniforme.jpg

L’uniforme escolar homogeneïtza el nostre alumnat, trencant la competitivitat en la vestimenta i reduint el consumisme i les distraccions. Una equipació còmoda i resistent per a l’ús escolar ajuda a l’estalvi i contribueix a l’ordre i disciplina. També ens permet identificar-nos com a membres d’un centre de qualitat que es renova i actualitza constantment.

Les equipacions es poden adquirir en el centre escolar durant tot l’any. Podeu sol·licitar el full “comanda d’equipaments”, disponible a secretaria, o be fer la comanda directament a través de Clickedu.

IMG_20190510_124522_calendari.jpg

Tal i com recull el nostre projecte educatiu, en les NOF, actualitzat el 3 de setembre de 2020 pel consell escolar: Els alumnes, en assistir al centre, vestiran de forma adequada per a l’estudi o, en el seu cas, per a les activitats que hagin de realitzar.

Tots els alumnes, excepte batxillerat, hauran de venir amb l’uniforme escolar.

Els alumnes d’Educació Infantil, Primària i ESO  tenen dos uniformes, el de carrer i el d’esport, i el seu ús és obligatori en totes les activitats escolars. S’ha de fer un ús correcte dins i fora del Centre ja que és un element que transmet la imatge del mateix.

L’uniforme de carrer consisteix en el polo (m/c o m/ll), jersei amb l’escut brodat i pantaló/ bermuda pels nens o falda/faldilla-pantaló/bermuda per les nenes segons el disseny del Centre.  Els alumnes d’ESO poden fer servir la dessuadora amb l’escut brodat  segons el disseny del Centre.

Les sabates escolars han de ser de pell negra o blau marí.

Els mitjons i/o mitja de nen/a han de ser blau marí.

Els altres complements han de ser llisos i dels colors de l’uniforme.

L’uniforme d’esport consisteix en polo esportiu amb l’escut del col·legi, pantaló curt  blau marí, dessuadora i/o polar i el xandall segons el disseny del Centre.  Com a recanvi, els alumnes de primària disposaran d’una samarreta blanca amb l’escut de l’escola.

Les sabatilles han de ser esportives blanques o fosques i els mitjons han de ser blancs o foscos i de cotó.