Sol·licitud d'ingrés a Batxillerat

Dades personals

• Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a)
  • Original i fotocòpia del DNI de l'alumne
  • Original i fotocòpia del llibre de família
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l'alumne o alumna.
  • Expedient acadèmic
  • Registre de vacunes
  • 2 fotografies

Una vegada entregada la sol·licitud es concertarà una entrevista personal.

En compliment del reglament (UE) 2016/679 del parlament Europeu, de 27 d'abril de 2016, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (RGPD) i la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, modificada per la Llei 32/2003, General de Telecomunicacions, l’informem que les seves dades personals han estat incorporades a un fitxer titularitat del Col.legi Mare de Déu de la Salut amb la finalitat de gestionar les seves consultes, dubtes i/o suggeriments, així com per enviar-li informació periòdica sobre les nostres activitats. Si ho desitja, pot exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel.lació i portabilitat de les seves dades, i la limitació o oposició al seu tractament dirigint-se per escrit i adjuntant còpia del seu DNI a l'Escola Mare de Déu de la Salut, c/Latorre, 70 - 08201 Sabadell. Tanmateix, pot Vostè revocar el seu consentiment per la recepció de comunicacions per mitjans electrònics, dirigint una comunicació a la direcció de correu electrònic de l'escola: secretaria@escolalasalut.com indicant-hi al assumpte la paraula “Baixa” i manifestant-hi la seva voluntat de no rebre més comunicacions. Tambè, té el dret de fer una reclamació amb la AEPD en cas de que consideri s’hagin infringit els seus drets de protecció de dades.